Search

تجهیزات اینورتر CMSUN

produce4

در خصوص انرژی های تجدید پذیر و به خصوص استفاده از پنل های خورشیدی، با وجود اینکه نوع پنل و توان آن از اهمیت بالایی برخوردار است اما برای استفاده از انرژی خورشیدی ایجاد شده توسط پنلهای خورشیدی حتما باید این انرژی از اینورتر خورشیدی عبورکند.
مهمترین نکته در استفاده از این انرژی این می باشد که پنلهای خورشیدی برق DC تولبد می کنند اما مصرف کننده ها نیاز به برق AC دارند، که اینورتر خورشیدی برق DC (جریان مستقیم) را به برق AC (جریان متناوب) مورد نیاز تبدیل می کند.
اینورتر خورشیدی باید دو هدف را برآورده کند :
۱. توان ورودی DC را به جریان AC خروجی مناسب تبدیل کند که اعوجاج هارمونیکی کل کم و ضریب توان مورد قبولی داشته‌باشد.
۲. حداکثر توان را از منبع نور دریافت کند.

مزایای اینورترهای CMSUN
این اینورتر دارای مزایایی نسبت به دیگر اینورترها می باشد، که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
-این مدل اینورتر عملکرد خود را با دور موتور تنظیم می کند.
-قابلیت کارکرد در فرکانس های مختلف را دارا می باشد.
-دارای قابلیت کنترل از راه دور می باشد.
-در هوای ابری دارای بازدهی مناسب می باشد.
-دارای قابلیت راه اندازی بدون استفاده از برق شهر می باشد.

produce1
produce2

این شرکت با بهره گیری از توانمندی نیروهای ایرانی و با مدیریت و اجرای پروژه ها توسط نفراتی که در حال حاضر به عنوان مدیران ارشد شرکت کاسپین مدار در این مجموعه حضور دارند در صنایع مختلف توانایی طراحی، نصب و راه اندازی تجهیزات برق و ابزاردقیق در بخش‌های مختلف صنایع را دارا می باشد.اصلی ترین پروژه شرکت در این ۲ سال اخیر بررسی و پژوهش در خصوص طراحی، نصب و راه‌اندازی سیستم برق رسانی به چاه آب زمین های کشاورزی با استفاده از پنل و اینورتر خورشیدی می‌باشد. اینورتر طراحی شده می‌تواند عملکرد خود را با دور موتور تنظیم نماید،کارایی در فرکانس های مختلف،کنترل از راه دور ، بازدهی مناسب در هوای ابری و راه‌اندازی بدون استفاده از برق شهر از دیگر مزایای این اینورتر می باشد. با توجه به این طرح اقدامات لازم به منظور دانش بنیان شدن شرکت صورت پذیرفته و مدارک و مستندات در دست بررسی می باشد.